Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében. Értem
Termékek Menü

Pure Gold AGNES MAX 100ppm magnéziumkolloid 480ml

Ár:
8.990 Ft
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (1)
Gyártó:
Hűségpontok: 90

Agnes Max Magnézium kolloid 100 ppm Agnes Max 

A magnézium szervezetünkben a csontvázban, fogakban, izomzatban, idegekben és sejten belül van jelen, ahol a helyi folyamatokat aktivizálja.

Fontos szerepe a kalcium és D vitamin anyagcseréjében közismert. 

Menny.:

Leírás

A magnézium szervezetünkben a csontvázban, fogakban, izomzatban, idegekben és sejten belül van jelen, ahol a helyi folyamatokat aktivizálja. Az emberi szervezetben jelen lévő 30 grammnak mindössze csak 2%-a ionizálható a szervezet biológiai funkcióinak szabályzásában. A vérben a magnézium koncentráció 1,7-3mg / 100ml. Az intracelluláris kalcium/magnézium arány 3/1. Már a kismértékű intracellularis magnézium változásnak is hatása lehet az anyagcserére, a növekedésre és sejtburjánzás folyamatára. A kálium után a magnézium a másik legfontosabb intracelluláris kation.

 A magnézium fontos stressz elleni szer. több mint 300 enzim szintézisében vesz részt (szénhidrátok, zsírok és proteinek anyagcseréjében), nélkülözhetetlen a pszichológiai folyamatokban. Fontos szerepet játszik a kalcium, foszfor, nátrium, kálium és C-vitamin anyagcseréjében, támogatja az inzulin szintézist. Tudjuk, hogy a magnézium megszünteti a krónikus fáradtságot, álmatlanságot, migrénes fejfájást és menstruáció előtti tüneteket (PMS). Más fontos hatása ennek a fontos ásványnak, hogy görcsoldó, antiallergén  gyulladásgátló, antidepresszáns, reuma ellenes, vírusellenes, energizálja a szív modulátort, egyensúlyba hozza a vegetatív idegrendszert és fiatalító hatású.

A magnézium fontos szerepe a kalcium és D vitamin anyagcseréjében közismert. A csontszövetekben a magnézium, kalcium és foszfor alkotják a csontváz és a fogak alapját. A csontritkulásban szenvedő nők esetében a magnézium hiánya jobban kimutatható, mint maga a kalcium hiány. Szabályozza a kalcium sejtes bevitelét, a kalcium magnézium ajánlatos beviteli aránya 2:1. Ebből következik, hogy a magnézium bevitelével meg lehet előzni a csont ásványi anyagának csökkenését és az ízületi gyulladást, a kalcium, vesekő és epekő rendellenes lerakódását. Regenerálja a bőrt, töredezett körmöt és hajat is.

     A stressz, az alkohol, dohány hozzájárul a magnézium szintjének csökkenéséhez a szervezetben. A stressztől szenvedők tünetei, akik nem visznek be elegendő magnéziumot, a következők: krónikus fáradtság, hallás minőségének csökkenése, migrénes fejfájás, alacsony szellemi teljesítmény, erőfeszítéssel végzett tevékenységgel szembeni ellenállás, izomerő/ feszesség, álmatlanság és magas vérnyomás. A magnézium bevitel megnyugtatja a szuper érzékeny központi idegrendszert, lenyugtatja a túl aktív idegeket, feloldja az aggodalmat, szuper érzékenységet, az idegrendszer visszanyeri stabil állapotát. A magnézium erősíti a szívet, ritmikusabbá teszi a szívverést, ezáltal szünteti meg a szívritmuszavar, szívgörcs és koszorúér betegség lehetőségét. A vegetatív idegek lenyugtatásával, a magnézium segít a koszorúér görcs (,ami a stressz következményeképp alakult ki) kedvezőtlen hatásait csökkenteni. A magnézium bevitel csökkenti a szívizomelhalás és stroke kialakulásának lehetőségét. A magnézium létfontosságú az idegrendszer, a szívizom és a véráramlás megfelelő működéséhez. Szabályozza a mentális egyensúlyt (stressz ellenes, az idegrendszerre nyugtató hatással van (javítja az alvás minőségét), antidepresszáns, megszünteti a lámpalázat, félénkséget és szuper érzékenységet.

      A magnézium hosszú távon növeli a fizikai igénybevételre való képességet. Ez az ásvány létfontosságú a sejten belüli tökéletes működésében, azon a szinten, ahol az energia létrejön és felszabadul. A magnézium kofaktor az energia szállításában és tárolásában. Részt vesz az ATP- ben (tipikus energia termelő molekula, ami közvetlenül az anyagcsere folyamatban vesz részt). Emiatt a magnézium hiánya a szervezet energia áramlásának zavarához vezethet. Az atléták tisztában vannak ezzel. Tudják, hogy megfelelő mennyiségű magnézium bevitele nélkül nem lennének képest versenyt nyerni. A verseny előtti magnézium bevitelnek köszönhető megnövekedett minőségi ATP felelős azért, hogy az atléták gyorsabban tudjanak futni, nehezebben fáradjanak el, és sokkal hamarabb tudjanak regenerálódni. Futás, kerékpározás vagy teremben való edzés közben a magnézium nélkülözhetetlen. Végül azt is tapasztalható, hogy az izom lágy, nem feszes.

      Végül is mindenki atléta. A szellemi erőfeszítés is megfelelő mennyiségű magnézium bevitelét igényli. Az agy az energia kb. 30%-át használja fel olvasásra, írásra. Tudjuk, hogy a magnézium felelős a hosszan tartó szellemi tevékenység minőségéért, és ellenállóképesség kialakulásáért.

      Minden harmadik nő szenved a menstruáció előtti tünetektől (PSM) Ezek fejfájásban, vízvisszatartásban, mindenhol érezhető fájdalomban és labilis hangulatban fejeződnek ki. A B vitaminok az idegrendszer vitaminjai, a magnézium pedig a legmegfelelőbb ásványi anyag az idegek megnyugtatására. Feltétlenül szükség van mindegyikükre az ingerület átvivő anyagok termelésére (mint pl. a szerotonin) a nyugodtság és kiegyensúlyozottság visszanyerése érdekében. A depressziós betegségben küzdők szerotonin szintje 30%-kal alacsonyabb. Megfelelő mennyiségű magnézium bevitele csökkenti a migrénes fejfáját, a szellemi bizonytalanságot és bizonyos szorongásokat. Ez az ásvány ellenállóbbá tesz a megfázással szemben, jó hatást tesz a vízháztartás egyensúlyára és az izom lazaságára. (amelyek a menstruációs fájdalmat okozzák)

      Legfontosabb természetben található magnéziumforrások: birsalma, körte, alma, őszibarack, sárgabarack, szilva, csipkebogyó, homoktövis, dió, mandula, földi mogyoró, pisztácia, mogyoró, gesztenye, kókusz, füge, datolya, avokádó, citrom, kivi, zöld olíva bogyó, mangó, ananász, banán, narancs, grapefruit, dinnye, erdei gomba, tejtermékek, tojás, gabonafélék, gabonapehely, bab (hüvelyesek) paradicsom, csemege paprika, padlizsán, uborka, sütőtök, karalábé, torma, petrezselyem, édes burgonya, cékla, fehérrépa, sárgarépa, fekete retek, zellerszár, articsóka, brokkoli, káposzta, szójabab, zöldborsó, póréhagyma, karfiol, lencse, csíráztatott magok, élesztők.

Főzés közben 40-80%-a ennek a fontos ásványi anyagnak elveszik. Más fontos magnéziumforrások: termálfürdők és dolomit (olyan kő, ami a kalcium és magnézium ideális keverékéből jön létre, és alkalmas a szervezetben való feldolgozásra) A magnézium kolloidos formában 98%-os arányban kerül feldolgozásra. A napi adag függ a napi kalória beviteltől, felnőttek esetében 1000 kcal-ként 120 mg magnézium.

Alkalmazása: Javasolt napi kétszeri adag, mindegyik alkalommal 10 ml, reggel és este, lehetőleg étkezés előtt. Jobb hatás elérése érdekében tartsa szájában az ajánlott mennyiséget 1-2 percig.

A terméket, ami 100%-ig természetes, mikrobiológia és vegyi vizsgálatnak vetették alá. Nem áll fenn a veszélye a túladagolásnak, nem ártalmas a szervezetre, nincs mellékhatása.

Tárolás: Tartsa szoba hőmérsékleten, távol közvetlen napsugárzástól. Ne tárolja hűtőben. Mágneses tárgyaktól távol tartandó.

Vélemények

5.00
1 értékelés
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2022. 01. 25.
Nagyon jó !, úgy érzem azonnal felszívódik.
Izomlázra, fáradságra azonnal hat. Naponta használom
ajánlom

Összetevők

Összetétel: magnézium (99.9%-os tisztaság), desztillált és strukturált víz. (tisztaság <0,1μS / Cm)  100%-ban természetes